Zanechte nám na sebe kontakt!
Na této stránce najdete příběhy klientů, ketrým jsme pomohli vyřešit aktuální situaci. V době nouzového stavu službu Smartconcierge ocenili zejmén klieni, ketří zůstali bez pomoci v zahraničí. Stačilo zavolat a jejich požadavek jsme obartem začali řešit.
Zkušenosti našich klientů:
Jak se dostat domů
Ze dne na den se v Rusku rozhodli pro zavření vzdušného prostoru pro komerční lety. Klienti tak v Ruské federaci zůstali bez možnosti vycestovat. Během jednoho dne jsme zajistili speciální let, který klienty dopravil domů. (Jiří S.a Michal C.)
Pořebovali zajistit let ze Spojených arabských emirátů do České republiky. V té době ale již žádná komerční společnost do České republiky nelétala s vyjímkou repatriačních letů. Letenky byly vybrány s příletem do Frankfurtu. Letecká společnost ale den před odletem let zrušila. Během pár hodim jsme pro klienty zajistili náhradní letenky do stejné destinace s jinou leteckou společností. V normálním provozu nic neobvyklého, v režimu covid19 v mnoha zemích světa nadlidský výkon sehnat let, který opravdu poletí. Podařilo se. Následně jsme zajistili dopravu s něměckým dopravcem z letiště ve Frankfurtu na hranici České republiky. Nejednalo se o repatriační autobus, tak museli klienti překročit hranici Česlé republiky sami. Na české straně na ně čekal český dopravce, který je odvezl domů. ( Rodina S.)
Zabouchnuté klíče uvnitř domu
Zabouchnuté dveře a klíče uvnitř....Nikdo něco takového nechceme zažít. Během 20 min byl naší koordinátorkou objednán a již na cestě zámečník a dům otevřel. (Jana S.)
Narozeninový dárek na poslední chvíli
Je odpoledne a už za chvíli téhož dne musí být na oslavě narozenin partnerky. Během jedné hodiny zajištěna kytice 30 růží a zabalený dárek. (Petr U.)
Rekonstrukce zahrady
Položení trávníku, revitalizace keřů a instalace závlahy - vše zajištěno běhěm jediného dne. Dále zajištěn zahradník, který se bude průběžně o zahradu starat. (Jiřina P.)